Education: integrative axis of philosophy, history and health
Abstract
Having a space related to philosophy, history and health commits all those who advocate for the right to life and the sustainability of the reason to exist to corroborate humanism as a philosophical current, the result of human development.
Downloads
References
Martínez M. Presupuestos teóricos generales acerca de la educación. En: Colectivo de autores. Reflexiones teórico-prácticas desde las ciencias de la educación. La Habana: Editorial Pueblo y Educación; 2004. p. 2.
Blanco A. Introducción a la Sociología de la Educación. La Habana: Editorial Pueblo y Educación; 2021.
Buenavilla R. Influencias educativas: factores objetivos y subjetivos. Dialéctica de su desarrollo. En: CD-Rom. Doctorado en Ciencias de la Educación. La Habana: Universidad de Ciencias Pedagógicas. “Enrique José Varona”. 2018. p. 12.
Ponce A. Educación y lucha de clases. Madrid, España: Ediciones Akal; 2005.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Filosofía, Historia y Salud
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.